Klachten
Klachten
Het is natuurlijk jammer en we doen onze uiterste best het te voorkomen, maar het kan natuurlijk voorkomen dat u een klacht heeft.
We verzoeken u vriendelijk deze klacht kenbaar te maken via mail of telefoon.
Nadat deze kenbaar gemaakt is ,zullen we u een bevestiging sturen.
We zullen dan onze uiterste best doen deze klacht op te lossen.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze gegevens:
Gaaien-frutsels
Spaarnestraat 16
1946 AW Beverwijk
tel: 06 42644885
Bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag 15:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 10:00 - 19:00
mail: [email protected]